zondag 20 september 2015

GEVALLEN BLAD

Gevallen blad


Tranen van mijn ogen
Drijven in een koud bad
Gebroken en verward, tot 
Ze het hart zullen indringen.

Het regent in mijn leven
Waar rivieren van verdriet
En lauwe schemering regeren
Geheel verbitterd en verzuurd.

In schaduw van je gezicht 
Zijn onze idealen verborgen
Voel me zo eenzaam, draag de
Pijnen van onbeantwoorde liefde.

Zonder troostende woorden
Zullen mijn geuren en kleuren
Verder uitsterven, gevallen blad
Tot wanneer ik word weggeveegd.












witchyautumns:

Free parking by 

Tim Ernst








amysticheart:

💛









silvaris:


 Ruined Tower - Chateau du Lac by Matt Emmett



anessenceofautumn:

☾Autumn Wonderland☽


























yes-iamredeemed:

Source: Love For All Seasons.







swansong-willows:

Future trees by Denys Blecher 
(via Pinterest: Discover and save creative ideas)



swansong-willows:

(via (3207) simply-beautiful-world: ❥‿⁀… | Pinterest)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten